mandag den 9. maj 2011

Lego souvenir - isterningbakker


Da vi var i Legoland i går fik jeg endelig fat i de her skønne isterning forme, med legoklodser og lego figurer.
Jeg har været på jagt efter dem længe og endelig fandt jeg dem.
De er lidt dyre (69.95 stk.) synes jeg, men hvad er ikke dyrt i Legoland???
Min søn ånder og lever for lego og derfor ønsker han sig altid lego kager, så nu kan jeg rigtig gå amok med lego kagerne ;)

Her under er et billede af de lego klodser og lego figurer, som jeg har sidet og hygget mig med at fremstille. De er ikke så pæne, men øvelse gør mester. Jeg er sikker på at jeg er nød til at gemme dem væk før Oliver kommer hjem i dag, for ellers vil han straks gå i gang med at bygge :)




4 kommentarer:

L sagde ...

Isterningbakkerne er bare SÅ søde! De kom lige på min ønskeliste.

Luise Sand sagde ...

Hej Leila
Jeg er også super glad for dem ;)

Hygge Luise

Anonym sagde ...

Synes søreme du er rigtig dygtig til at lave kager.Er de der klodser ikke billige i forhold til hvadde koster i kagebutikker.......synes de er meget dyrere der

Anonym sagde ...

Så fine klodser! Har du overtrukket dem med farvet fondant, eller hvordan har du lavet farverne på dem? Mvh Eva